24. maaliskuuta 2012

TUHAT

1000!

KIITOS!
Bloggerin kautta lukijoissa meni tonnin raja rikki, ihan uskomatonta! Enpä ois uskonu tätä päivää näkeväni kun blogini alotin... Nytkin tuntuu etten ees ansaitse noin isoo määrää seuraajia ja lukijoita koska omasta mielestäni tän blogin taso on viimesien muutaman kuukauden aikana menny vaan huonompaan suuntaan:-D Nyt on ruvennu löytymään sitä inspiraatiota taas ja uskon että kevään myötä panostan tähän blogiinkin vähän enemmän. Miun täytyy vaan kiittää kovasti teitä kaikkia, en vaan itekkään oikein tajua että miun blogi kiinnostaa noin montaa ihmistä ja onhan lisäks kaikki anonyymisti lukevat!
Jotain erikoispostausta tuhannen lukijan kunniaks kyseltiin, mut ainakin sitä videopostausta saatte odotella varmaan hamaan tulevaisuuteen:-D Sen sijaan aattelin että kuvapostauksen voisin toteuttaa tässä lähiaikoina, eli saisitte esittää toiveita mitä kuvaisin teille, oisko kiinnostusta semmoselle? :-)
Mut nyt toivotan teille kaikille rakkaille lukijoilleni erittäin antoisaa viikonlopun jatkoa ja mie tykkään kovasti siitä että jaksatte lukee näitä höpötyksiäni!

26 kommenttia:

  1. onnea elli! :))

    mä muuten tein tos uuden blogin, saapi käydä kattomassa jos siltä tuntuuu :)

    www.chokeonsun.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Leena! :-) joo käyn samantien liittymässä lukijaks! :)

      Poista
  2. elskiii tee videopostaus, voin tulla kuvaajaks ;)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laarbs en mä taida uskaltaa, ku oon vähä ujo.. ;)

      Poista
  3. hei mun mielestä ois tosi kiva jos tekisit huone postauksen sun huoneest ellet sitte oo sen tehny jo joskus aijemmin?? mut semmoin ois tosi kiva :) tai just joku ton tyylinen eli joku sun lempivaatteet? korut? jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huonepostauksen oon tehny joskus aikoja sitten, voisin kyllä tehdä sen uudestaan tässä lähiaikoina :-) kiitos ideasta!

      Poista
  4. Onnea tuhannesta lukijasta! Sulla on tosi kiva blogi :)

    http://www.ellataimi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. uu onnea paljon tuhannen lukijan johdosta ! :-D tai nythän niitä on taas jo 1003. semmoi kuvapostaus ois kyllä tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) kiva jos löytyy kiinnostusta sille, ilmottelen sitten kun saa ruveta toiveita pistelemään :-)

      Poista
  6. onnea ! :)♥
    minä ainakin jaksan lukea blogiasi aina, kun postailet :)

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. sitä en oo tainnu ikinä tehdä, pistetään listalle! :-)

      Poista
  8. linkkaa blogisi , tai semmone sun itses esittely postaus ois kiva tai sitte kaveripostaus :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ideoista, toteuttamisen arvoisia ovat! :)

      Poista
  9. Päiväni kuvina olisi kiva saada joku päivä! (:

    VastaaPoista
  10. ooh elli :o:o:o:o kun postaustoiveita kyselet, niin oisko mahdollista et tekisit postauksen oravapaidasta? :o:o:o mun mielestä se ois ihan törkeen makee... ps. ONNEE 1000 LUKIJASTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! t. anonyymi squirrel

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai sä tykkäisit sellasesta..... :))))))))) taidetaan olla jotain kohtalontovereita sitten!!! mäkin oon ihan hulluna oraviin ;);););) ps. KIITTI SUPERISTI!!!!

      Poista
    2. mooooooooooooooi! siis onnee ihan sairaasti !!! oot cooool ja mä kans tykkäsin siit oravapaidasta niiin paljon! haluun itelleniki sellasen ja mietinki et mistä oot sen ostanu:OOO oon meinannu kommentoida tänne tosi monesti, mut en oo vaan uskaltanu... mut nyt oli pakko yhtyy tohon toiseen anonyymii ja toivoo postausta siitä oravapaidasta, koska se on magee. oot aika RETU t. anonyymi

      Poista
    3. vitsi oon otettu näistä kehuista!!! on jotenkin tosi hienoo että ootte niin innoissaan Siitä Oravapaidasta, koska se on mun omasta mielestänikin tosi cool... en kyllä mitenkään haluu leuhkia ;OO ite taidat olla vähän RETU !

      Poista
  11. no et leuhki kyllä ollenkaan, tollasii vaatekaappien timantteja pitäis kyllä esitellä paljon useemmin !!!! se oravapaita herättää mussa tosi suuria tunteita, ja mä toivon oikeesti et voisit joku päivä esitellä vähän enemmän sitä ja kertoo et miks ostit sen yms... jos et käytä sitä niin voisit ehkä mahdollisesti myydä sen mulle ?????? ps. ne orava-lasit on kans tosi stylet, varsinkin ne hampaat siinä raamien alareunas + takana oleva häntä x)))))))) yhdyn muuten anonyymi2 !!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi että oon ihan imarreltu näistä teiän kehuista!!! mua aika paljon ihaillaan sen paidan takia, en kyllä yhtään ihmettele... voin luvata sen sulle lainaan mut en raaski myydä sitä, sorry! ;OOO voin ostaa sulle samanlaiset orava-lasit, tiiän missä niitä myydään ;FFFF

      Poista
  12. hei! Kuulin pikku linnuilta et oot kova orava fani! Voisinks mä lähettää sulle pienen paketin? Koska mäki oon kova orava fani ja mulla on iso kokoelma kotona. :---) Oon niin ilonen et löysin sut, koska tuntuu et ollaan ihan sielun sisaruksii! Mä oon tosi iso orava fani. Mua on kiusattu sen takii... Halusinki kysyy sulta et onks sua kiusattu? Olis tosi ihanaa puhuu sun kaa ja jakaa tuntemuksii!! Vaikutat niin ihanalta ja meillä on sama kiinnostuksen kohdekkin! Oravien voimalla eteenpäi, eiks jeah? ;-) Ps. voitaisko pitää sellanen orava meeting mihin tuodaan omat orava tavarat ja puhuttas niistä???? Ois iha sika (orava) siistii!:OOOOO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taidat itekki olla yks orava ku kuuntelet vaan pikkulintujen juttuja! XD mut ihan oikein oot kuullu, oon jotenkin aina ollu tosi innostunu oravista.. siis onks sulla orava kokoelma??? :OOO ihan sika (orava) siistiä!! ihan kauheeta kuulla että sua on kiusattua oravien takia, koska mun mielestä sulla ois vaan aihetta olla ylpee! usko mua, ne muut on vaan kateellisia... joo pitäs tavata ja jakaa kokemuksia, meillä ois varmasti paljon puhuttavaa :----) oravien voimalla eteenpäi, loistava motto !

      Poista

kamera ja objektiivit:
Canon EOS 1000D
Canon EF-S 18-55mm IS
Canon EF 50mm f/1.8
Canon EF 40mm f/2.8 stm